diumenge, 20 de gener del 2013

Panoramograma "Bonsuccés-Sitges (Barcelona-El Raval)

Una nova prova del projecte de panoramogrames que estic duent a terme. En aquesta ocasió es tracta del xamfrà entre el carrer Bonsuccés i el carrer Sitges a la zona del Raval de Barcelona. A cada panoramograma que faig aprenc coses noves; és apassionant.

Una nueva prueba de mi proyecto sobre panoramogramas, que estoy llevando a cabo. En esta ocasión se trata del cruze entre las calles Bonsuccés i Sitges, en el barrio del Raval de Barcelona. En cada nuevo panoramograma hay algo nuevo que aprender; és apasionante.

A new test of my  Panoramograms project. On this time I've been shooting in the corner between  Bonsuccés and Sitges streets, in Barcelona's Raval area. Every new panoramogram gives my something new to learn. It's amazing.

5 comentaris:

  1. Gens fàcil per fer una pano.
    Bona street photo, i a més pamoràmica, tot un luxe.
    Em semble que les proves et van sortin força be, són molt interesants, és com una descripció de la vida cotidiana a cualsevol barri.

    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que hi veig moltes possibiltats, però encara falta molt per a fer-me amb elles. Vaig fent proves amb diferents distàncies focals, diafragmes, distàncies físiques, angles de captura i realment és un món. El que de moment m'agrada és aquesta sensació de vida que sembla que va agafant. N'estic preoarant una de nova que penjaré aviat. Gràcies Ramon.

      Elimina
  2. Ostres Carles, impressionant. m'agrada molt.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Cesc. Tot just vaig començar a investigar sobre aquest tema fa un parell de mesos i aquesta és la meva tercera entrega. M'anirà molt bé comptar amb la teva opinió crítica per anar millorant el procés. Entre avui i demà en publicaré un altra. N'anem parlant. Salut.

    ResponElimina