dijous, 12 d’abril del 2012

"A l'Ombra d'un Fanal"

6 comentaris:

  1. aquesta s'ha de gaudir a un bon tamany, que bona, com es noten els teus anys de clicks, meticulosament estudiada i diria que esperant l'escena a la veu de "ACCIÓ!", la llum del terra que ens porta a les noies del fons, passant pel protagoniste, els detalls de l'ombre del fanal, el gest despreocupat del caminant, el gos, les noies, tot enfocat i al seu lloc.

    Em trec el barret!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si t'haig de ser sincer, no va pas sortir a la primera :), vaig estar quasi mitja hora buscant el moment que m'interessava i vaig fer 7 fotografies.
      Gràcies pels teus comentaris.

      Elimina
  2. Que bona Carles! M'encanten aquesta mena de fotos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Manel. Jo també vaig seguint el teu bloq i m'agrada molt el lligam que fas del passat i el present.

      Una abraçada,

      Elimina
  3. Hola Carles, aquí estic una altre vegada.

    Espero que no et molesti però m'ha vingut de gust nominar el teu blog amb el Liebster Blog Award, Aquí trobaràs el que i com.

    http://mon-cat.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ramon,

      Per suposat que no, tot al contrari; moltes gràcies per haver pensat amb mi. Segeuixo les instruccions per a continuar el procés.

      Una abraçada,

      Elimina