dijous, 29 de març del 2012

"Crema de Contenidors a l'Eixample de Barcelona"

Avui he coincidit a Barcelona en el moment en que es començava la crema de contenidors a la zona de l'Eixample. Aquestes són les imatges que he capturat. M'hagués agradat no poder-les capturar perquè no hagués succeït, però és amb el que m'he trobat; d'aquí  que no hagi inclòs en el títol res referent a la vaga i a les manifestacions tranquiles que la gran majoria de la gent pretenia.













































8 comentaris:

  1. Bones imatges d'un trist testimoni d'allò que malauradament alguns aprofiten per crear caos i desordre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gemma. Gràcies pels teus comentaris. Llastimosament els mateixos de sempre.., tant és que sigui una celebració com una manifestació, ells han de fer la seva bretolada.

      Elimina
  2. Si em permets la utopia, hagués preferit que no hagués passat res i que no haguessis fet cap foto d'aquestes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna. Jo també; però és amb el que em vaig trobar ja que en aquesta ocasió jo vaig estar a Barcelona al matí i la manifestació era a la tarda. Si et ve de gust, et convido a visitar "15M - Retrats d'una Indignació" d'aquest mateix bloq, moment en el si vaig poder coincidir amb la manifestació i fer un altre tipus de captures.

      Elimina
  3. veig que has fet de foto-periodiste, m'agradaria haver vist altres imatges, però malgrat tot, aquestes també formen part i son testimoni del dia d'ahir.

    Una abraçada.

    PD: La propera entrada al meu bloc te la dedico a tu, quan la vegis entendràs el perqué. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Ramon. A mi també , m'hagués agradat tenir altres imatges, però en trobar-m'ho em va semblar que també era història; la història d'uns brètols que res tenen a veure amb la voluntat de la vaga, però és història.

      Ja tinc ganes de veure l'entrada que dius que em dediques; em tens intrigat ;). Una abraçada.

      Carles

      Elimina
  4. Molt Bonna nuit!,magnifica seríe Carles,en primera linea

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grazas Fernando. O certo é que eu tiven a sorte de chegar alí antes dos bombeiros e da policía, cando cercar estaba dentro do círculo. Con todo o mellor sería non fora dado os feitos. Que bo que lle gusta. Saúdos.

      Elimina